خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۳ ب.ظ

همچنان گردن درد

سلاااااام سلاااااااام سلاااااام سلااااااااام خوبید؟ منم خوبم! جونم براتون بگه که چهاردهم رفتیم شمال و هفدهم شب برگشتیم اونجام مثل همیشه یه خرده شهرهای اطرافو گشتیم و دو بار هم رفتیم مغازه آقای غلام پور (همون که شالیزارو ازش خریدیم) یه بار روز دوم و یه بارم روز آخر که برنجهارو تحویل گرفتیم ازش و راه افتادیم  البته روز اول یه سرم من رفتم خونشون و خانومشو دیدم که زن خیلی خوبیه و ما بهش می گیم حاج خانوم و من خیلی دوستش دارم اونم روز آخر برام از آقای غلامپور یه شیشه رب انار و یه شیشه رب آلوچه و دو بسته هم سبزی محلی سرخ شده فرستاده بود! بعد از برگشتن از شمال هم که من باز درگیر گردن درد بودم و ایندفعه درد پشت و کمرم هم بهش اضافه شده بود و تمام بدنم گزگز می کرد و مور مور می شد تا اینکه یکی دو روز طول کشید تا یه کم بهتر شدم ولی درد گردنم همچنان ادامه داشت تا اینکه دیروز غروب رفتم ششصدو چهل هزار تومن دادم یه بالش طبی مارک. هو.شمند مخصوص دیسک گردن خریدم آوردم از دیشب اونو گذاشتم زیر سرم فعلا چون عادت ندارم گردنم گرفته و اوضاعش بدتر شده انگار می گن یه هفته ای طول می کشه تا آدم عادت کنه بعدش ولی خیلی راحت میشه ...خلاصه که اینجوریه دیگه ...الانم که دارم اینو می نویسم کیسه آب گرم گذاشتم روی گردنمو دارم می نویسم و اونم همچنان درد می کنه و قصد کوتاه اومدن نداره 

خب دیگه همین ... من برم تا بعدا دوباره بیام 

بووووووووووووس فعلا بااااااااااای 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۳
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی