خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

خداحافظ زمستان عزیزم!❄️

قبل از اینکه بیای گفته بودند که قراره کولاک کنی و من چقدرررررررررر از این بابت خوشحال بودم طوریکه دل تو دلم نبود تا برسی رسیدی ولی خشک و خالی اومدی و زودم رفتی به جز یکی دو بار برف خفیف و چندین بار بارون چیزی برامون در چنته نداشتی البته من همینش رو هم دوست داشتم و ازت هزاران بار ممنونم ولی دلم می مونه پیشت تا برگردی ولی اینبار با کولاکی از برف و بارون و یه عالمه مه و زیبایی😍😍😍 😘😘😘❤️❤️❤️ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۱
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی