خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

یه تخم سفید ناز!🤩♥️

سلاااااااااااااام سلااااااااااااااااام سلاااااااااااام سلااااااااااام خوبید؟ منم خوبم! جونم براتون بگه که یکشنبه هفته پیش وقتی عصری همراه پیمان از کلاس نقاشی برگشتم و رفتم تو اتاق که لباسهامو عوض کنم دیدم پیمان یهو گفت وااااااااااااای جوجو بیا نگاه کن جیکو تخم گذاشته! منم با شوق دویدم از اتاق بیرون و رفتم سمت قفس، دیدم یه تخم کوچولوی سفید و ناز کنار توپ پلاستیکی تو قفسه و جیکو هم روی تاب بی حال و خسته نشسته و چشماش نیمه بازه انگار که خوابش می یاد یه خرده قربون صدقه اش رفتم و از دور بوسش کردم بعدم به پیمان گفتم بذار تخمو یواشکی از تو قفس ورداریم یهو نرن پایین بزن بشکوننش...خلاصه ورداشتیم و گذاشتیمش توی یه جعبه کارتنی کوچیک زیر میزی که قفس روشه و رفتیم سراغ کارامون یه ساعت بعدش اومدیم دیدیم جیکو رفته همونجا که تخمو گذاشته بود روی توپ پلاستیکی خوابیده ! حالا من بر اساس اون چیزی که از مرغ هامون که بچگی داشتیم یادم مونده بود فکر می کردم جیکو حالا حالاها قراره تخم بذاره و بعدا کرچ بشه که بتونه روی تخمها بخوابه که دیدم نه، انگار سیستم اینا با مرغها فرق داره اینا از روز اول که اولین تخمو می ذارند می خوابند رو تخمهاشون برا همین به پیمان گفتم یه لونه براش درست کنیم بره توش بخوابه که فرداش پیمان با جعبه کفش براش لونه درست کرد و از بیرونم یه بسته پوشال و خاک اره گرفت کفشو باهاش پوشوند و تخمو گذاشتیم توش و چند تا از میله های قفس رو هم اندازه در لونه بریدیم و لونه رو وصل کردیم به قفس و خلاصه همه چی رو برای روی تخم خوابیدن جیکو فراهم کردیم و منتظر بودیم که بره رو تخمش بخوابه که با کمال تعجب دیدیم که به جای جیکو، برفی رفت خوابید رو تخم و جیکو هم بیرون لونه تو قفس مشغول شیطنتهای خاص خودش شد ...الانم نزدیک یه هفته است که برفی همچنان خوابیده رو تخمو جیکو هم برا خودش می گرده فقط از اون روز به بعد یه روز در میون رفته تو لونه و یه تخم جدید گذاشته و اومده بیرون که تا الان تعداد تخمها شده سه تا و احتمالا فردا هم قراره چهارمی رو بذاره ..‌‌.خلاصه که تا آخر ماه احتمالا یه سری جوجه ی کوچولو قراره به جمع جیکو و برفی و قفس خونه ما اضافه بشن و ما بی صبرانه منتظر اومدنشون هستیم 

 

اینم👇 اولین تخم زیبای جیکو خانوم که مارو غافلگیر کرد و ما هم به فال نیک گرفتیمش چون می گن تخم گذاشتن پرنده خوش یمنه و ایشالاااااااااااااااا قراره برامون اومد داشته باشه!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۹
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی