خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۶ ق.ظ

زمستونی ترین فیلمی که دیدم!🌨️

سلاااااااآاااااااااام سلاااااااااااااااام سلااااااااااام سلاااااااااااام خوبید؟ منم خوبم! جونم براتون بگه که اومدم یه پست کوتاه بذارم و یه فیلمی رو بهتون معرفی کنم و برم چون گردنم بدجور اذیت می کنه و نمی تونم زیاد بنویسم به محض اینکه چند دقیقه ای سرمو می اندازم پایین دردش شروع میشه و پدرمو درمی یاره پریروزا یک کیلو سبزی پاک کردم که فک کنم بیست دقیقه یا نیم ساعت بیشتر طول نکشید یه ده دقیقه ای هم هویچ و پیاز و فلفل دلمه برا ماکارونی خرد کردم چشمتون روز بد نبینه گردنم یه درد وحشتناکی گرفت که نگوووووووووووو و نپرس مگه خوب می شد! از صبح تا شب یکریز درد کرد هیچ، شبم از ساعت یک که رفتم تو رختخواب تا ساعت پنج صبح پدری از من درآورد که نگووووووووووووو جوری که یه لحظه هم نتونستم چشم رو هم بذارم، دیگه ساعت پنج بلند شدم رفتم یه مسکن قوی خوردم تا اینکه نیم ساعت بعدش تونستم یه کوچولو بخوابم که اونم پیمان ساعت هفت بیدارم کرد که پاشو می خوایم بریم نظر.آباد( قرار بود یه مشتری بیاد خونه رو ببینه )...خلاصه که خواهر این گردن مبارک جدیدا خیلی بدجور اذیت می کنه همش هم بخاطر اینه که پیمان اون موقع که اون پکیجو گرفت آورد اندازه چند تا پله کمکش کردم تا بیاره بالا، آسانسور ما نیم طبقه پایینتره وقتی پکیجو از نمایندگیش آوردند پیمان با آسانسور آوردش بالا، دیدم اون نیم پله رو داره به زور می یاره چون خیلی سنگین بود دلم براش سوخت رفتم یه سرشو گرفتم با هم بلندش کردیم آوردیمش بالا گذاشتیمش تو یکی از اتاقها و همون شد که گردن مبارک کش اومد و فک کنم دیسکش که اون سالها دادم پیرمرد بنابی جا انداخت و خوب شد دوباره زد بیرون و منو ناکار کرد! ...بگذریم سریع برم سر فیلمی که می خوام معرفی کنم چون گردنم داره آلارم می ده تا دردش شروع نشده بنویسم برم ...چند وقت پیشا تاریخ بسته اینترنتمون داشت تموم می شد در حالی که هشت گیگی از حجم بسته اش مونده بود منم با خودم گفتم به قول ارسطو وات تو دو؟ وات نات تو دو؟ چیکار کنم ؟ چیکار نکنم که تصمیم گرفتم با این حجم باقی مونده چندتایی فیلم دانلود کنم برا همین رفتم از سایت آپ.تی.وی سه چهار تایی فیلم دانلود کردم و سر فرصت دیدمشون که از بین اونا یه فیلم آمریکایی به اسم جابجایی. شاهزاده خیلی قشنگ بود دو قسمتم بود یعنی یک و دو داشت این فیلمه گذشته از موضوعش که اونم قشنگه چیزی که داشت و باعث شد من عاشقش بشم صحنه های بی نظیری از برف و زمستون و کریسمس و کاج و تزئینات زیبائیه که تو سراسر فیلم نمایش داده میشه یعنی یه فیلم پر از شادی و رنگ و زیبائیه می تونم بگم یه فیلم وااااااااااااااااااااااااااااااااقعا رؤیائیه برای کسایی که مثل من عاشق برف و زمستون و کاج و کریسمس و زرق و برقای مربوط به اونند برا همین گفتم بیام بهتون معرفیش کنم چون می دونم که شماها هم مثل من به این چیزا علاقه دارید تا اگه دلتون خواست دانلودش کنید و ببینیدش من با کیفیت بالا دانلود کردم فک کنم با (۷۲۰) بود، تقریبا هر قسمتش چیزی حدود هفتصد هشتصد مگا.بایت شد یعنی دو قسمتش حدود یک و نیم گیگ شد حالا اگه نخواستید انقدر از حجمتون هم بره فک کنم با کیفیت پایینتر هم داره ولی اینی که من دانلود کردم خیلی شفاف و قشنگه و رنگاش واقعا طبیعی و روحنوازه حالا چند تایی از عکسهاشو می ذارم پایین همین پست که ببینید البته دوربین گوشیم به اون شفافیتی که فیلمه هست نمی اندازه ولی خب دیدن یکی دو تا از صحنه های برف و یخبندون و کریسمس این فیلم حتی با کیفیت پایین گوشی من خالی از لطف نیست! ... خب همین دیگه ....من برم تا گردنم صداش درنیومده شمام بفرمایید عکسهای این فیلم زیبا و رؤیایی رو ببینید ایشالااااااااااااااااااااا که خوشتون بیاد ... در این روز تماشایی پاییز/ دلت شاد و لبت از خنده لبریز/ چراغ خانه ات همواره روشن/ شب و روزت دل انگیز و دلاویز🍁🍂🍁🍂 ... مواظب خود نازنینتون باشید از دور می بوسمتون بووووووووووووووووووووووووس فعلا بااااااااااااااااااای 

💥گلواژه💥
به مشکلات زندگی فکر نکن چون خود به خود حل میشند!
جمله قشنگی که یه پیرمرد دوست داشتنی توی فیلم جابجایی.شاهزاده به شخصیت اصلی داستان یعنی استیسی دنوو میگه!(استیسی اسم دختریه که تو فیلم یه مغازه بزرگ و شیک قنادی تو شهر شیکاگوی آمریکا داره خودشم قناد بسیار ماهریه اون از طرف خاندان سلطنتی برای یه مسابقه بزرگ شیرینی پزی که بهترین قنادا از همه جای دنیا شرکت دارند به بلگراویا دعوت میشه و همراه با کوین.ریچاردز که از همکاراشه و مدتهاست از زنش جدا شده و دختر کوچولوی هفت هشت ساله اش به بلگراویا می ره تا توی اون مسابقه شرکت کنه ولی اونجا یه سری ماجراها پیش می یاد که باید خودتون ببینیدش!...(بلگراویا یه منطقه اعیان نشین تو بخش مرکزی لندنه))

 

خب اینم چند تا عکس از این فیلم رؤیایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(دختری که تو عکساست استیسیه اون پیرمرده هم همون پیرمرد دوست داشتنیه که گفتم)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۰
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی