خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ

عکسهایی که جا مونده بودند !

سلاااااااام سلاااااااااام سلاااااااااااااام سلااااااااام خوبید منم خوبم! جونم براتون بگه که الان تهرانیم تو نار.مک سمت خونه مامان پیمان، من نشستم تو ماشین و پیمان هم رفته به مامانش سر بزنه و برگرده از خونه غذا و میوه براش آورده بود از اینجام براش نون سنگک گرفت اونارو هم برد بهش بده و بیاد منم با خودم گفتم تا اون بیاد بیام یه سر بهتون بزنم و چندتا عکسی که از گوجه هام و گردوهای خانم گردویی قبلا بهتون گفته بودم می ذارم و بخاطر سرعت پایین اینترنت نشده بود رو تو همین پست بذارم ببینید ... خب من می رم این شما و این عکسها ایشالا که خوشتون بیاد ....از دورم می بوسمتون مواظب خود ناز گلتون باشید بوووووووووووووس فعلا باااااااااااااای 

به ترتیب عکس گردوهای خانم گردویی، عکس اولین گوجه خانم گوجه ای و آخرین گوجه هاش که ریختم تو کاسه، و عکس خانمهای نیلوفر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی