خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

گوزن قطبی!

سلاااااااام سلااااااام سلااااااام سلاااااااام خوبید؟ منم خوبم! جونم براتون بگه که خیلی فرصت ندارم اومدم در حد دو سه جمله بنویسم و برم همینقدر بگم که خلاقیت اون روزم با شکست مواجه شد و نشد که انجامش بدم امروز یه خلاقیت کوچولو به خرج دادم و چندتایی گوزن قطبی روی دیوار باریک بین دو تا در اتاقها انداختم که بد نشد طرحشو از تو اینترنت پیدا کردم کشیدم رو کاغذ بعد به حالت شابلون درش آوردم(روی جلد جزوه هام) و بعد با مداد رنگی انداختمش رو دیوار (کلا با کمترین امکانات ممکن خواهر!) پیمان قرار بود برام رنگ .اکریلیک بگیره که فعلا فرصت نشده منم گفتم فعلا با مداد رنگی امتحان کنم ببینم چه جوری میشه که اینجوری شد که تو عکس می بینید !(اون تابلوی خوشگلم که تو عکسه رو سمیه جونم یه بار که اومده بودم میاندو.آب بهم کادو داده بود که خییییییییییییییییییلی دوستش دارم! اسمشو گذاشتم تابلوی سنجاقک چون توش یه سنجاقک خوشگل داره!البته گل و پروانه اش هم خیییییییلی خوشگل و نازه!)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۲
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی