خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۳ ب.ظ

پماد نازنین!

سلاااااااااام سلااااااااام سلااااااام سلاااااااام خوبید؟ منم خوبم! جونم براتون بگه که امروز نمی خوام از روزمرگیها براتون بگم چون سفرنامه شمال انقدر بلند بود که بهتره فعلا اجازه بدم یه خرده خستگی اون از تن و جانتون بره تا بعدا بیام دوباره براتون تعریف کنم ولی امروز می خوام در مورد یکی دو مورد که جدیدا کشفشون کردم براتون حرف بزنم که اگه دوست داشتید از تجربیات گرانقدر من استفاده کنید و فیضهای بسیار ببرید(هاهاهاهاها)...سعی می کنم کوتاه باشند تا خسته نشید ولی بهتون قول نمی دم چون من کلا تو کوتاه نوشتن مشکل دارم و نمی تونم چیزی رو کوتاه و مختصر تعریف کنم حتما باید با تمام جزئیات بگم که یهو می بینی یه چیز کوتاهی تبدیل به یه شاهنامه بلند بالا شد!...خب تا بیشتر از این طولانی نشده بریم سر اصل مطلب! دو تا چیزو می خوام امروز بهتون بگم که به نظر خودم خیلی به درد بخورند ایشالا بعد اینکه بهتون گفتم شمام با من هم نظر باشید و خوشتون بیاد و سعی کنید که ازشون استفاده کنید! و اما مورد اول: این چند روزه هوا که گرم شده بود من بیرون که می رفتیم به شدت عرق می کردم و لباسام بوی عرق می گرفت با اینکه هرشب حتی اگه دوشم نمی گرفتم زیر بغلمو با مایع صابونی می شستم و سعی می کردم خودمو خیلی تمیز نگهدارم و بوی عرق ندم ولی تا یه ذره عرق می کردم همون آش می شد و همون کاسه! حالا علاوه بر شستشوی منظم و اینا سعی می کردم اسپری و عطر و ادکلن و اینا استفاده کنم ولی اونم اولا سرمو درد می آورد(جدیدا یکی دو سالیه به بوها خیییییییییییییییییییییلی حساس شدم و حتی بوهایی که خیییییییییییییییییییییییلی دوست دارم هم باعث سر دردم می شن فک کنم این نشونه میگرنه ولی مطمئن نیستم) ثانیا علاوه بر سر درد با وجود عطر و ادکلن هم  باز وقتی عرق می کردم بوی عرق با بوی عطر و ادکلن که قاطی میشد ترکیبشون با هم بازم بوی بد ایجاد می کرد و این برام خییییییییییییییییییییییلی ناراحت کننده بود چون پیمان همش به روم می آورد و منم ناراحت می شدم(حالا من خودم یه جوری ام که هزاری هم که یکی بوی بد بده به روش نمی یارم و اصلا روم نمیشه بهش بگم ولی ماشاالله اینا یه جوری اند که اصلا رعایت هیچی رو نمی کنند و همچین عیبای آدمو حتی اگه خیییییییییییییییلی هم کوچیک باشه جلو همه می کوبند تو صورت آدم که اصلا آدم نابود میشه و هیچی ازش نمی مونه) ...خلاصه این قضیه همینجور ادامه داشت و منو تو فصلهای گرم سال واقعااااااااااااااااا اذیت می کرد در موردش خیییییییییییییییییییبیییلی هم مطالعه کرده بودم و کارای مختلفی که تو اینترنت برا از بین بردن بوی عرق نوشته بودرو به کار بسته بودم ولی در کل هیچکدوم اثر چندانی نداشتند تو اینترنت نوشته بود که عرق به تنهایی بوی خاصی نداره ولی دو جای بدن آدم موقع عرق کردن ممکنه بو بگیره که یکیش زیر بغله و اون یکی کشاله رانه،توی این قسمتها یه سری باکتریهایی سطح پوست زندگی می کنند که موقع عرق کردن شروع به تجزیه عرق و خشک کردن اون می کنند که ترکیبشون با عرق موقع تجزیه اون باعث ایجاد بوی بد تو این نواحی میشه حالا یه سری از آدما به صورت ژنتیکی تعداد بیشتری از این باکتری ها زیر بغل و کشاله رانشون دارند و بدنشون زود بو می گیره و بوی عرقشون تنده و یه سری آدمها هم باکتریهای کمتری دارند و بدنشون دیرتر بو می گیره یا اصلا بو نمی گیره حالا من جز افراد دسته اول بودم و نوشته بود که این افراد باید موارد بهداشتی مثل دوش گرفتن و اینارو خیییییییییییییییلی رعایت کنند تا بدنشون بو نگیره ولی من با همه اینکه سعی می کردم همه این مواردو رعایت کنم ولی بازم به محض اینکه عرق می کردم بدنم بو می گرفت مثلا اگه یه ساعت بعد از دوش گرفتن عرق می کردم بازم همون آش بود و همون کاسه!یکی دو هفته پیش بخاطر زیاد استفاده کردن عطر و اسپری خوشبو کننده هر روز سر درد داشتم و پدرم دراومده بود یه روز با خودم گفتم من باید عطر و ادکلنو برای اینکه سرم درد نگیره بذارمش کنار و برا این کار باید حتما یه فکر اساسی به حال بوی بد عرق کنم با خودم گفتم باید بگردم یه مام(از این دئودورانت ها یا رولهای ضد تعریق) خیییییییییییییییییییییلی خوب پیدا کنم که این مشکلمو حل کنه تا مجبور نشم عطر و اسپری استفاده کنم که سرم درد بگیره با خودم گفتم می رم تو اینترنت سرچ می کنم ببینم کدوم مارک خوبه و تاثیر گذاریش بهتره همونو می گیرم چون قبلا یکی دو تا مارکو امتحان کرده بودم خیییییییییییییییییییییلی جواب نداده بود اون روز این فکر تو سرم بود و قصد داشتم شبش یه اطلاعات جامعی از مامها بدست بیارم و ایشالا فرداش برم از داروخونه بخرم برا همین دیگه وقتی می خواستیم بریم بیرون به خودم عطر نزدم گفتم ولش کن اصلا حوصله سر درد ندارم امروز همینجوری می رم بیرون،خیییییییییییییییلی وقت پیش توی نی.نی.سا.یت خونده بودم که یکی از اهواز نوشته بود برا اینکه بدنتون بوی عرق نگیره از پماد.زینک.ا.کساید(یا همون اکسید.دو.زنگ) زیر بغلتون استفاده کنید با خودم گفتم بذار یه ذره اکسید.دو.زنگ بزنم شاید یه کم تاثیر داشت زدم و رفتم دو سه ساعتی بیرون بودیم و کلی هم عرق ریختیم ولی دریغ از یه ذره بو! کلا تعجب کرده بودم جوری که وقتی رسیدیم خونه چهار ساعت داشتم لباسهام و خودمو بو می کردم ببینم این بی بویی واقعیت داره یا نه؟ که دیدم بعععععععععععععععععععععععععله اصلا در حد یه اپسیلون هم نه بدنم بو میده نه لباسام...حتی برا امتحان سعی کردم خییییییییییییییلی به پیمان نزدیک بشم ببینم بازم مثل همیشه دماغشو می گیره و اه و پیف می کنه که دیدم نخییییییییییییییییییییر اصلا خبری از این چیزا نیست و انگار مشکل واقعااااااااااااااااااااااا حل شده...نمی دونید چقدرررررررررررررررررررررر خوشحال شدم...حالا روزای بعدشم امتحان کردم و دیدم نه واااااااااااااااااااااااااااااقعا تاثیر داره و تاثیرشم عااااااااااااااااااااااااااااالیه و بهتر از این نمیشه...حتی تو هوای شرجی شمالم با اون همه عرقی که کردیم بازم به خوبی جواب داد و باعث شد دیگه من به این پماد گرانبها ایمان بیارم...حالا شمام اگه مشکل منو دارید از این پماد استفاده کنید یا اگه کسی رو می شناسید که این مشکلو داره بهش حتما این پمادو پیشنهاد بدید هم خییییییییییییییییییلی ارزون و به صرفه است(آخرین بار قبل از کرونا من سه هزارو پونصد تومن گرفتمش) هم خیییییییییییییییییییییلی بهتر از گرونترین مامها جواب میده و کارش حرف نداره هم اینکه اصلا ضررهای مامو نداره مامها یه سری ترکیبات آلومینیومی خطرناک دارند که باعث ایجاد سرطان میشن ولی این پماد برید تو اینترنت سرچ کنید اصلا از این ترکیبات نداره و نوشته که سالمترین پماده و خیلی سیفه و به عنوان ضد .آفتاب هم ازش استفاده می کنند حتی نوشته که جذبش هم مکانیکیه و با شسته شدن پوست از روش پاک میشه ومی ره و اصلا مثل مامها یا ضد آفتابهای دیگه ترکیباتش وارد جریان خون نمیشه تازه نوشته بود زیر بغلو ممکنه سفیدتر و روشنتر هم بکنه...خلاصه که خیییییییییییییییییییییییییلی عاااااااااااااالیه...طرز استفاده اش هم اینجوریه که هر روز صبح قبل از اینکه فعالیتی بکنید که منجر به عرق کردن و بو گرفتن بدنتون بشه اندازه نصف یه نخود(اینجا دیگه معیار اندازه گیریمون نخوده خخخخخخخخ) ازش وردارید و زیر بغلتون قشنگ بمالید تا کامل جذب بشه و نخواد لباستونو کثیف کنه البته تا حالا که من یکی دو هفته است استفاده کردم اصلا لباسمو ذره ای کثیف نکرده پس نگران کثیفی لباستون نباشید...وقتی خوب مالیدید دیگه برید پی زندگیتون و هر چقدر دلتون خواست عرق کنید دیگه خبری از بوی بد عرق نخواهد بود و شما دیگه تا وقتی از این پماد استفاده می کنید در حسرت بوی عرق خواهید موند...شبم که می خواید برید بخوابید اگر دوش گرفتید که هیچی، اگه دوش نگرفتید زیر بغلتونو دم روشویی با یه خرده مایع بشورید تا پماده شسته بشه و بره و پوست زیر بغلتون تا فردا صبح نفس بکشه تا فردا که دوباره می خواید بزنید هی پماد زیر بغلتون رو هم جمع نشه که بخواد مشکلی ایجاد کنه یا زیر بغلتون چرب بشه چون همونجور که گفتم جذبش مکانیکیه و با شستن باید از رو پوست پاکش کنید .....خب این از مورد اولمون که خودش یه شاهنامه شد بریم سراغ مورد دوم...دومی رو دیگه سعی می کنم کوتاه بگم اونم اینکه روزی هر چند بار که تونستید با نوک انگشتاتون کل کف سرتونو به مدت دو سه دقیقه ماساژ بدید(من خودم یه بار صبح که از خواب بیدار شدم قبل از شستن صورتم یه بار هم شب بعد از مسواک زدن دندونام این کارو می کنم البته تازه شروع کردم یکی دو روزه) از جلوی سرتون(منظورم از موهای بالای پیشونی) شروع کنید تا برسید به پشت موها و تا نزدیک گردنتون با یه فشار مختصر(نه زیاد که اذیت بشید) ماساژ بدید تا خون به سمت سرتون جریان پیدا کنه توی یه کتاب خوندم که می گه اینکار جریان خون رو به مغز و کف سر افزایش میده و این فزایش جریان خون خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی برا بدن مفیده و باعث تغذیه سلولهای قسمت سرو صورت و مغز و چشم و پوست و موها میشه!کمترین فایده اش اینه که اینکار باعث میشه پیری به تعویق بیفته و پوست صورتتون چروک نشه و چروکهای ریزی که احیانا ممکنه داشته باشین هم ترمیم بشه، همچنین باعث میشه پوست صورتتون خوش آب و رنگ بشه و مشکلات پوستیتون مثل لک و جوش و چروک و اینا حل بشه، بینایی تونو تقویت می کنه و سو چشمتون رو هم افزایش میده، موهاتونم خوب رشد میده و باعث میشه مشکی بمونند و سفید  نشند .....خب دیگه اینو دیگه مختصر و مفید نوشتم که مثل مورد قبلی تبدیل به شاهنامه نشه من دیگه برم شمام ببینید کدوم یکی از موارد به دردتون می خوره ازش استفاده کنید از دور می بوسمتون بوووووووووووووووووووووووووس فعلا بااااااااااااااای 

💥گلواژه💥
تو یک زنی...
زیبا باش
لباس خوب بپوش 
ورزش کن
مواظب هیکل و اندامت باش 
هر سنی که داری خوب و زیبا بگرد
همیشه بوی عطر بده
مطالعه کن و آ گاهیتو بالا ببر.
خودت را به صرف قهوه ای یا چایی در یک خلوت دنج مهمان کن 
برای خودت گاهی هدیه ای بخر 
وقتی به خودت و روحت احترام میگذاری
احساس سربلندی می کنى
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمیبری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنی
یادت باشد 
"برای یک زن عزت نفس غوغا می کند!

 

اینم عکس اون پماد نازنین(سعی کنید ۲۵٪ مارک.مینو رو بگیرید از همه بهتره! راستی اگه موقع استفاده ازش زیر بغلتون جوش زد یا درد گرفت یا سفت شد ازش استفاده نکنید چون یه جایی خوندم که ممکنه بعضیها نسبت بهش حساسیت داشته باشند و غدد لنفاویشون تحریک بشه حتی ممکنه سینه درد هم بگیرند پس موقع استفاده ازش دقت کنید ضرری براتون نداشته باشه)

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی