خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ب.ظ

نیلوفر صورتی!

سلااااااااااام سلااااااااام سلاااااااام سلاااااااام خوبید؟منم خوبم!جونم براتون بگه که امروز یه ربع به هشت بیدار شدیم و هشت و نیم راه افتادیم سمت نظر.آباد و نه و نیم رسیدیم!قراره همسایه بغلیمون سمپاش بیاره و خانوم گردویی رو که گفتم آفت زده سمپاشی کنیم هفته پیش که اینجا بودیم پیمان با همسایه بغلیمون که رفته بود رو دیوارشون و داشت درخت مو خونه شونو روی آلاچیق مرتب می کرد حرف زد و گفت که درخت گردوی تو حیاط خلوت آفت زده و اونم گفت پنجشنبه هفته دیگه قراره از یکی سمپاش بگیرم درخت مو رو سمپاشی کنم جمعه اینجا باش بدم تو هم بزنی پیمانم گفت باشه! چند روز پیشم که گفتم بهتون رفت سم خرید و الان اومدیم که ایشالا خانوم گردویی رو سمپاشی کنیم تا از شر آفتها نجات پیدا کنه! نمی دونید گردوهاش چقدر نسبت به اون موقع که عکسشونو گذاشتم براتون گنده تر شده؟ حالا امروز بازم ازش عکس می ذارم ببینید و مقایسه کنید... راستی امروز که درو باز کردیم اومدیم تو دیدم نیلوفرا و نازها هم کلی نسبت به هفته قبل بزرگتر شدن همینجوری که از بزرگ شدنشون تعجب کرده بودم یهو چشمم افتاد به گوشه باغچه و دیدم یکی از نیلوفرا یه گل صورتی خوشگل داده اصلا فکر نمی کردم به این زودی گل بدن آخه قداشون خیلی باشه بیست سانت بیشتر نیست هنوز خیلی کوچولواند حالا عکسشو می ذارم ببینید گلهای نازم که دفعه قبل یکی دوتا برگ کوچولو داشتند برگاشون گنده تر شده بود و یه برقی هم می زدند که انگار روشونو واکس زده باشی تو حیاط خلوت هم یکی از رزهامون دو تا گل سفید داده بود دفعه پیشم یکیشون یه گل صورتی داده بود که خییییییییییلی هم خوشبو بود این رزهایی که گرفتیم هلندی اند یادتون باشه هر وقت خواستید رز بخرید هلندیشو بگیرید هم گلهاشون درشت تره هم بوی خوبی میده یعنی بوشون نسبت به گلهای دیگه بیشتره و از کنارشون رد میشی می فهمی یه حسن دیگه ای هم که دارند اینه که تا برف و یخبندون نشه همچنان گل میدن یعنی گلهاشون فصلی نیست که بخواد یه فصل گل داشته باشند یه فصل نداشته باشند میشه گفت گلاشون دائمیه فقط وقتی سوز سرما افتاد دیگه گل نمی دن و بقیه سالو گل دارند...خلاصه که خواهر گل و گیاه خیلی خوبه! شده حتی یه گلدون کوچولو هم گوشه اتاقتون داشته باشید بازم روی روحیه تون تاثیر مثبت می ذاره گل و گیاه همه چیشون قشنگه از آب دادنشون گرفته تا هرسشون و کود دهیشون تا بزرگ شدن و گل دادنشون که یهو آدمو با یه عالمه زیبایی غافلگیر می کنند... سعی کنید حتما برا روحیه تونم که شده برا خودتون چندتا گلدون گل داشته باشید ذات آدم با طبیعت گره خورده و در کنار گل و گیاه احساس شعف می کنه و غم و غصه اش یادش می ره ....اااااااااااااااااالهی که به حق علی هیچوقت غم و غصه ای نداشته باشید و دلتون همیشه بی غم باشه... اینجام اینترنتش ضعیفه زدم عکسا لود بشن فقط چرخیدند و نشدند اگه دیدید عکس نذاشتم بدونید که اینترنت یاری نکرده و ایشالا رفتم خونه سرعت اینترنت خوب بود حتما براتون می ذارم عکسهای ورودی.نظر آبادم اون سری نوشتم که قراره بذارم ولی از اون موقع تا حالا چون با تبلت دارم پست می ذارم نشده که بذارم چون عکسها تو گوشیمند و از اونجایی که آلزایمر دارم همش یادم می ره بفرستمشون تو تبلت تا بذارمشون ببینید اونارو هم اگه ایشالا به مدد خدا یادم بود با همینا رفتم خونه می ذارم(یادم بندازید دیگه 😀) ...خب من برم کار دارم می خوام موهای صورتمو وردارم از دو ماه قبل عید ورنداشتم تبدیل به ریش شدند کلا! الان منو ببینید با خودتون می گید این آقای ریشوی محترم کیه داره به جای جوجو پست می ذاره اینجا؟!!!...بههههههههههههههله تعجب نکنید در این حد من الان ریش دارم که ممکنه منو به جای بابا نوئل اشتباه بگیرند و ازم کادو بخوان😁 ....برم تا مجبور نشدم برا بچه های محل کادو بخرم اینارو بزنم ...از دور می بوسمتون مواظب خودتون باشید بوووووووووووووووووووس فعلا باااااااااااای 

☘️گلواژه☘️
همیشه که نباید کاری کرد گاهی باید کاری نکرد!

 

این عکس نیلوفر صورتی خوشگل ما که منو غافلگیر کرد

این عکس گردوهامون 

این از عکس گوجه های خوشگلمون

​​​​

اینم عکس ناز خانومهای زیبامون که برق می زنند 

 

«راستی عکسهای ورودی.نظر.آبادم گذاشتم بلاخره بعد یک قرن، برید تو پست ورودی زیبا ببینید»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۲
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی