خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ب.ظ

عشق و فقط عشق!!!

سلااااااام سلاااااااام سلاااااام سلااااااااام خوبید؟منم خوبم!جونم براتون بگه که یه ربع پیش پیام اومد دنبال پیمان و باهم رفتند تهران و منم تخوابو مرتب کردم و گفتم بیام ببینم شما در چه حالید و چه می کنید؟ایشالا که هر جا که هستید و مشغول هر کاری که هستید تنتون سالم و دلتون خوش و روز و روزگارتون خوش و خرم باشه!..الان که اومدم اینجا،اول می خواستم روزمرگیهای این چند روزو بنویسم ولی بعدا با خودم گفتم چه کاریه این چند روزم شبیه همه اون روزائیه که نوشتم دیگه،چیز خاصی نداشته که توش،میشه تکرار مکررات!برا همین گفتم بیام چند تا چیزی که همش تو ذهنمه و هی به خودم می گم بیام اینجا براتون بنویسم رو بنویسم که شاید به یه دردی بخوره!پستی که امروز می خوام بذارم مربوط به یه سری چیزاست که ممکنه ربطی به هم نداشته باشند و هر کدوم برا خودشون یه مطلب مستقل باشند برا همین با یک دو سه و...مشخصشون می کنم که راحتتر بتونید بخونید

و اما مطلب شماره یک : اگه ابروهاتون توش خالی داره و مثل مال من یه جاهاییش کم پشته و یه جاهاییش خالی، شبا روشون وازلین بزنید و بخوابید و صبح بلند بشید با یه دستمال کاغذی از رو ابروتون پاکش کنید و بعد برید با آب خالی بشوریدش به یه ماه نمی کشه که همه اون جاهای خالی پر میشن علاوه بر پر شدن اگه شبا وازلین که می زنید انگشتاتونو روی ابروتون در جهت رویش موها بکشید درست مثل وقتی که می خواید با انگشت ابروهاتونو مرتب کنید کم کم شکل ابروتون خیلی منظم میشه و انگار موهارو دونه دونه با یه نظم خاصی کنار هم مرتب چیده باشند یه جوری مرتب و خوشگل میشن که از دیدنشون کیف می کنید!اونموقع که کرو.نا تازه اومده بود من و پیمان انقدر دست می شستیم که پوست دستامون خشک خشک شده بود و داشت ترک می خورد یه روز رادیو گفت تو این روزهای کرو.نایی برای اینکه اگز.مای پوستی نگیرید دستاتونو با وازلین چرب کنید حالا منم دوتا وازلین از چند سال پیش تو خونه داشتم و همینجور بی استفاده مونده بود پیمان گفت اون وازلینهارو بیار بذار دم دست شبها موقع خواب به دستمون بزنیم منم آوردم و گذاشتمش رو میز آرایش و از اون روز به بعد شبا موقع خواب می زدیم به دستامون و می خوابیدیم واقعا هم نرم کنندگیش عااااااااالی بود...یه ماه پیش یه شب با خودم گفتم بذار یه مدت شبا رو ابروهامم بزنم ببینم راست می گن وازلین باعث رشد موهای ابرو میشه؟ !(قبلاتوی یه سایتی خونده بودم تاثیر داره ولی هیچوقت امتحانش نکرده بودم)خلاصه از اون شب شروع کردم به ابروهامم زدم و با کمال تعجب ده بیست روز بعدش دیدم ابروهام دارند پر میشن و اون قسمتهاش که چندین سال بود خالی بودند مخصوصا تاج ابروی چپم که مجبور می شدم همش با مداد پرش کنم داره مو درمی یاره و پر میشه برا همین دیگه مرتب زدم و الان فک کنم یه ماه یا چهل روز اینجوراست که دارم می زنم و کلا همه جای ابروهام پر شده مخصوصا تاج ابروی چپم که همیشه خدا خالی بود...خلاصه خواهر به جای پماد.سر.یتا و اینا که کلی پولشه و معلومم نیست مو دربیاره یا نه وازلین بزنید به ابروهاتون تا تبدیل به جنگل بشن...تو سایت می خوندم وازلین روی موهای سرم تاثیر داره و کسایی که موهاشون کم پشته یا می ریزه دو ساعت قبل حموم بزنند به ریشه موهاشون و ماساژش بدن و بعد  از دوساعت برن حموم بشورنش بعد از یه مدت ریزش مورو قطع می کنه و کم کم شروع می کنه به رویاندن مو(می خواستم بنویسم رویوندن مو خخخخخ)...

مطلب شماره دو : جونم براتون بگه که بنده در راستای زدن وازلین به دست و ابرو ، این ماده گرانبهارو تو جای جای بدن گرامی و صورت مبارکم امتحان کردم که یکیش هم لبهام بود از همون موقع که شروع کردم به زدنش به ابروهام  ،گفتم بذار به لبهامم بزنم ببینم چه اتفاقی می افته زدم و دیدم نه تنها لبهارو نرم و مرطوب می کنه و جلوی ترک و پوست پوست شدنشونو می گیره بلکه باعث صافی و خوشرنگ شدن لب هم میشه و لبهای آدم انگار شبیه لبهای یه دختر بچه پنج شش ساله میشه از شدت صافی و خوشرنگ بودن و برق زدن! تازه یه حالت قلوه ای هم به لب میده و باعث میشه شکل لبها هم خوشگلتر بشه الانم که می دونید که لب قلوه ای مده و مردم می رن ژل و این چیزها تزریق می کنند و بو.تاکس می کنند که لباشون برجسته بشه که وازلین نازنین ، بی دردسر و راحت این کارو برا آدم می کنه...اصلا وازلین خیییییییییییلی خواص داره تو سایت می خوندم که به جای کرمهای گرون قیمت ضد.چرو.ک زیر چشم میشه از وازلین استفاده کرد خودش یه ضد چرو.ک عااااااااااااالیه و خیلی از بازیگرای مطرح و زیبای دنیا هم به جای کرمهای گران قیمت از وازلین برای جوان موندن زیر چشم و در کل پوستشون استفاده می کنند البته میگن باید شب زد و صبحها پاکش کرد چون وازلین چربه اگه روز زده بشه باعث جذب آلودگی به پوست میشه هم اینکه پوستو خیلی براق و چرب و چیل نشون میده و همه اینا به کنار زیر نور آفتاب اگه زده بشه باعث تیره شدن پوست میشه برا همین باید شبها که هیچکدوم از این مشکلاتو نداره زده بشه و صبح هم کامل از پوست پاک بشه ...من خیلی دوست دارم به جای نرم کننده های دیگه از وازلین برا پوستم استفاده کنم فقط دو تا مشکل این وسط هست که باعث میشه بی خیالش بشم یکیش اینه که من چون پوستم چرب و حساسه باعث جوش رو صورتم میشه دومیش هم اینه که من چون صورتم پر موئه می ترسم باعث زیاد شدن موهای صورتم بشه و دیگه تبدیل به گوریل بشم اگه پوست کسی مثل من حساس و پر مو نباشه خیلی راحتر می تونه با یه تیر چندین نشون بزنه و با یه وازلین پنج شش تومنی هم یه مرطوب کننده خوب داشته باشه هم یه کرم جوان کننده و ضد.چرو.ک محشر، و بی دردسر و راحت پوستشو نرم و صاف و خوش آب و رنگ و جوان بکنه و حالشو ببره...

و اما مطلب شماره سه : این مطلبو برای هزارمین باره فک کنم دارم می گم ولی بذارید یه بار دیگه هم بگم برای صاف شدن و سفتی و سفیدی پوستتون شبها روغن گر.چک به پوستتون بزنید صبحها بلند شید با آب خالی بشورید تا هم پوستتون سفت و محکم بشه و چروک نشه هم سفید و مامانی بشید روغن گرچک یه خرده البته چسبوک و غلیظ و شیره ماننده و مالیدنش به پوست سخته ولی می تونید با یه خرده روغن نارگیل رقیقش کنید تا راحتتر بمالیدش به پوستتون!البته روغن گر.چکو سعی کنید از این روغنگیریها که روشون نوشته روغن گیری در حضور مشتری یا از عطاریها بصورت باز بگیرید که اصل باشه این روغنهای شرکتی که تو کارخونه ها درست میشه و تو داروخونه ها هم هست اصل نیستند و به درد نمی خورند...خب اینم از این..

مطلب شماره چهار : از اول ماه رمضون یه برنامه ای به اسم "زندگی پس از زندگی" تو کانال چهار قبل از اذان، ساعت هفت (نوزده) میده که خیییییییییییلی قشنگه سعی کنید حتما ببینیدش تجربه کسائیه که حالت نزدیک به مرگ داشتند و رفتند اون دنیا و برگشتند و حالا دارند تو این برنامه از این تجربه شون حرف می زنند خیییییییییییییلی قشنگ و آموزنده است و روی دید آدم نسبت به مرگ و دنیای پس از مرگ تاثیر می ذاره و کلی آدمو دگرگون می کنه...من تو این مورد کتابای زیادی خوندم که نویسنده هاشون این اتفاق براشون افتاده بود و اومده بودند در موردش کتاب نوشته بودند یکی از قشنگترین کتابایی که خوندم اسمش "در آغوش نور" از بتی جین ایدی بود که توش داستان واقعی مرگ چند دقیقه ای خودش و چیزهایی که تو اون حالت تجربه کرده بود رو تعریف کرده بود بهتون توصیه می کنم حتما این کتابو بخونید چون روی دیدتون نسبت به مرگ جوری تاثیر می ذاره که اصلا قبل و بعدش شبیه هم نیست و بعد از خوندنش یه تصور دیگه ای از مرگ خواهید داشت...یه کتاب دیگه ای هم جدیدا دارم می خونم که ایرانیه به اسم "سه دقیقه در قیامت" که مربوط به تجربه نزدیک به مرگ یه جانباز در حین عمل جراحی غده پشت چشمشه که اونم واقعااااااااااااا قشنگه هنوز تمومش نکردم ولی تا اینجاش باعث شده یه دید دیگه ای نسبت به زندگی این دنیا و اون دنیا پیدا کنم دیدی که متفاوت با همه دیدگاههای قبلیمه به نظرم هر کی این کتابو بخونه محاله که نخواد عوض بشه و رفتارای خودشو تو این دنیا اصلاح کنه...این کتابو تو کرج و تهران گذاشتنش تو مسابقه کتابخوانی و قراره پونزدهم ماه رمضان ازش مسابقه برگزار بشه منم یه هفته پیش تو این مسابقه شرکت کردم و قراره پونزدهم ماه رمضان به امید خدا برنده بشم و جایزه ببرم(خخخخخخخ)...اولش بخاطر مسابقه و برنده شدن رفتم سراغش ولی الان دارم از مادیات به معنویات می رسم و این کتاب برام خیییییییییییییلی بیشتر از برنده شدن و بردن یه جایزه مادی اهمیت داره...فایل پی دی افشو از اپلیکیشن طا.قچه دانلود کردم و خیییییییییییییلی دوست داشتم اینجا براتون بذارمش ولی طا.قچه یه جوریه که کتابایی که رایگان دانلود کردی رو فقط تو خود برنامه اش می تونی بخونی و اگه بخوای دانلودش کنی و تو گوشیت داشته باشیش باید بخریش منم چون کارتی که رمزشو فعال کرده باشم نداشتم فعلا به خوندن تو برنامه اش قناعت کردم تا بعدا یا خود کتابشو بگیرم یا فایلشو بخرم ولی سعی می کنم تا اون موقع از تو رو.بیکا اگه شد صفحه به صفحه باهاتون به اشترک بذارمش تا بخونیدش(چون امکان اشتراک صفحاتش تو برنامه هایی مثل رو.بیکا هست)!...

خلاصه اینجوریا دیگه خواهر فعلا این چهار تا مطلبو بخونید تا من بعدها در پستهایی شبیه این پست ، مطالب ارزنده دیگه ای رو به سمع و نظرتون برسونم الان نمی تونم مطالب بیشتری بنویسم چون هم چیزی یادم نمی یاد هم شارژ باتری گوشیم داره به قهقرا می ره و الانه که خاموش بشه برا همین بهتره فعلا من برم تا در پستهای آینده دست پر برگردم ...خب دیگه تا این خاموش نشده من برم شمام به کارتون برسید از دور می بوسمتون خیییییییییییییییییلی مواظب خودتون باشید... دوستتون دارم یه عاااااااااااااااااااالمه ...بوووووووووووووووووووووس فعلا بااااااای

 

*گلواژه*

مرگ و عشق دو بالی هستند که انسانهای خوب را به بهشت می برند.

میکل آنژ

 

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما!

 

جالبه تو اون برنامه "زندگی پس از زندگی" همه اونایی که مرگو تجربه کرده بودند و برگشته بودند می گفتند که عالم از عشق ساخته شده و به جز عشق هر هدف دیگه ای تو زندگی پوچ و بی ارزشه و هیچ کمکی قرار نیست به آدم بکنه!...پس بیایید تا زنده ایم و فرصت داریم به همدیگه و به همه عالم و آدم عشق بورزیم و هر چیز دیگه ای جز عشقو بریزیم دور، چون شرط رستگاری ما تو اون دنیا میزان عشقیه که تو این دنیا قراره نثار هم کنیم!نه کینه ها و نه نفرتها و نه جنگها و نه جدلها و نه هیچ چیز دیگه ای، فقط عشق قراره نجاتمون بده و مارو به آغوش مهربون و سر شار از عشق نوری برگردونه که ازش خلق شدیم...اللهُ نُورُ السَّماواتِ وَالأَرْض(خداوند نور زمین و آسمانهاست)...ِ    

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۰
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی