خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

تشکرررررررر

سلاااااااااام سلاااااااااام سلاااااااااام سلاااااااااام خوبید ؟منم خوبم!الان تو اتوبوسم و رسیدیم بناب گفتم بیام ازتون بابت همه زحمتهایی که به تک تکتون دادم تشکر کنم یه دنیا ممنوووووووووووووووووونم از همه تون تورو خدا ببخشید که انقدرررررررررر زحمت دادم به من که خییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییییلی خوش گذشت 

خیییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهید خیییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون دارم  از دور همه تونو می بوسم مواظب خودتون باشید  بازم ممنووووووووووووووووووووون

بووووووووووووووووووووووووووووس باااااااااااااااای  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۷
رها رهایی

نظرات  (۱)

سلام مهنازجون خوبی؟میگم انگار توی خواب بوده که تو اومدی و رفتی.و چه زود گذشت این دو سه روز

خواهرجان نیازی به تشکر نیست تو عزیز دل همه ی مایی 

کار خیلی خوبی کردی که اومدی و یه انرژی به همه دادی.انشالله که همیشه شادو سلامت باشی.

مواظب خودت باش.بوووس

پاسخ:
سلاااااااااااااام سمیه جونم خوبی؟چه خبر چیکار می کنی ؟ الیار جونم چیکار می کنه؟به سلامتی رفت کلاس اول ؟ دیروز می خواستم زنگ بزنم کلاس اولی شدنشو بهش تبریک بگم ولی از اونجایی که شمال بودیم و پیمان و پیام هم مدام پیشم بودم نتونستم بزنم پیش اونا آدم زیاد راحت نیست مخصوصا که سوییته هم کوچیک بود و دم گوش اونا باید حرف می زدم ...ایشالا که هم امسال و هم همه سالهای تحصیلش موفق و پیروز باشه و روزی برسه که تو اوج قله های علم و دانش ببینیمش و همراه با تو و باباش به وجودش افتخار کنیم از طرف من یه عالمه ببوسش این کلاس اولی خوشگل خاله رو بووووووووووووووووس 
سمیه جونم ممنووووووووون از کامنتت عزیزم خیلی خوشحال شدم آره برا منم اون چند روز مثل خواب گذشت و زود تموم شد اون روز داشتم فکر می کردم آدم اینهمه منتظر می مونه اینهمه لحظه شماری می کنه تا برسه به اون روز تا می رسه همچین با سرعت می گذره که آدم نمی فهمه چه جوری گذشت یهو چشتو باز می کنی می بینی دوباره برگشتی خونه و از همه عزیزات دور شدی اصلا از اون روز که سوار اتوبوس شدم برگردم یه بغض انگار تو گلومه و هنوزم با اینکه چند روز گذشته هنوز از بین نرفته از اون روز انگار همش ناراحتم و الکی می خندم ...خلاصه که خواهر دلم برا همه تون خیییییییییییییلی تنگ شده و بازم فرصت نشد اونجور که دلم می خواست تک تکتونو ببینم ولی خب حسابی به همه تون زحمت دادم ایشالا که منو ببخشید همه تونو از ته ته ته دلم دوستتون دارم 
سمیه جونم بابت همه چی ازت ممنووووووووووونم مخصوصا اون کادوی قشنگی که بهم دادی خییییییییییییییییلی ناز بود پیمان هم کلی ازت تشکر کرد دست گلت درد نکنه زحمت کشیدی منو شرمنده کردی پیمان اول گذاشتش رو لبه شومینه بعد گفت لبه اش باریکه ممکنه بیفته ورش داشت گذاشتش تو بوفه ای که تو هاله حالا بعدا عکسشو برات می فرستم ببینی خییییییییییییییییلی نازه دستت درد نکنه بوووووووووووووووووس 
سمیه جونم الیار گلمو از طرف من ببوسش و بهش بگو که خاله خییییییییییییییییلی دوستش داره و دلش برات تنگ شده بگو درساشم خوب بخونه تا اومدم نمره های عالیشو ببینم و خوشحال بشم بوووووووووووووووووس از دور می بوسمت بازم بابت همه چی ممنوووووووون بوووووووووووووووووس خییییییییییییییییلی خییییییییییییییییلی خییییییییییییییییلی دوستت دارم فعلا بااااااااای  
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی