خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

آزمایش و سونوگرافی

سلاااااااااااام سلاااااااااااام سلاااااااااااام سلاااااااااااام خوبید؟منم خوبم!جونم براتون بگه که دیروز رفتیم برا آزمایش کلیه هام وقت گرفتیم گفت فردا بین ساعت 7/5تا 8/5 اینجا باشید امروز ساعت 6/6بیدار شیم 7/10 راه افتادیم ساعت 8رسیدیم برگه رو گذاشتیم تو نوبت و هشت و نیم اینجورا نوبتم شد رفتم نمونه ادرار(با عرض معذرت) دادم و قرار شد چهاردهم برم جوابشو بگیرم از اونجام رفتیم بیمارستان.کما.لی نوبت سونوگرافی گرفتیم چون زود رفته بودیم نیم ساعتی طول نکشید که نوبتمون شد تو این فاصله دو و نیم بطری از این بطری کوچیکای آب معدنی خوردم و رفتم انجامش دادم همون لحظه جوابشو داد و گفت که هیچ مشکلی ندارم و کلیه ها سالمند و هیچی ندارند کبد و رحم و طحال و مثانه و بقیه چیزام سالمند و مشکلی نیست دیگه با حسی سرشار از سلامتی از اونجا اومدیم بیرون دو کیلو سبزی دلمه و یه کیلو هم سبزی خوردن گرفتیم و الانم تو اتوبوسیم داریم می ریم خونه و منم گلاب به روتون جیش دارم بدجور اگه یه لحظه دیر برسه ممکنه یه جوی آبی تو اتوبوس راه بیفته ...ببخشید که حالتونو بد کردم من برم تا حرفهای زشت دیگه ای نزدم ....مواظب خودتون باشید دوستتون دارم یه عااااااااالمه بووووووووووووووس باااااااای 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی