خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۹ ب.ظ

محدودیت.صفر

سلااااااااااااام سلاااااااام سلااااااااااام سلااااااااااااام خوبید؟منم خوبم!جونم براتون بگه که تو این مدت خیلی کتابا خوندم که چندتاییشون واقعاااااااااااا عاااااااااااااااااالی بودند یه روز می یام اسماشونو براتون می نویسم چند روز پیشا هم از توی یه سایت یه کتاب دانلود کردم به اسم محدودیت.صفر از جو.وایتلی که خیلی کتاب خوبی بود یه تکنیک ساده توش داره که خیلی باحاله آدرس سایتش اینه

   https://panteashop.ir/محدودیت-صفر-جو-وایتلی-pdf/ 

برید اگه دوست داشتید دانلودش کنید من هنوز تمومش نکردم تو صفحه 134 هستم 174 صفحه است به جز یکی دو مورد از توضیحاتش که من قبولش ندارم بقیه اش حرف نداره خیییییییییییییییلی قشنگه اون آدرسو که نوشتم کپی پیست کنید برید تو سایتش! بعد از توضیحاتی که در مورد کتاب آورده یه جایی داره که نوشته دانلود کتاب با کیفیت نمی دونم چی چی ، رو اون بزنید می ره دانلود میشه اگه دیدید پی دی افش باز نمیشه Rar رو از بازار دانلود کنید با اون باز میشه ...خب همین دیگه فعلا من برم شمام برید کتابو دانلود کنید بوووووووووووووس باااااااای 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۹
رها رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی