خواهرانه

باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو
  • خواهرانه

    باجی باجین اولسون سوز چوخدو وقت یوخدو

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ب.ظ

گل

سلام شهرزاد این گلو می گفتم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
رها رهایی

نظرات  (۱)

سلام مهنازجونم خوبی؟دستت درد نکنه بخاطر مطالبی که فرستادی.خوندم اتفاقا من توفکر پای مرغ هم بودم البته من فکر کرده بودم که حسابی بجوشونمش عصاره شو درست کنم که آبام توی غذاهاش استفاده کنه.آبام همیشه پای مرغ میخره ولی فقط توی سوپ میریزه.
قوربونت برم تورو هم به زحمت انداختم حالا یه جهادی کردیم انشالله که ثمربخش باشه.
انشالله همیشه بخندی شاد باشی و همه ی مشکلات برای همیشه حل بشه.
فدات بشم مهنازجونم مواظب خودت باش.بوووس
پاسخ:
سلام سمبه جونم خوبی عزیزم؟خواهش می کمم مطالب قابل تورو نداشتند زحمت چیه ؟بلاخره مادر همه مونه و همه باید به فکرش باشیم من که هیچ کاری از دستم برنمی یاد حالا دیگه دو تا مطلب که ارزش این حرفارو نداره کل زحمتش به دوش تو و بقیه است که اونجایید و دستتون درد نکنه که هواشو دارید آره سمیه جونم پای مرغو فله ای چند کیلو بگیر عصاره اشو دربیار یعنی بذار تو زود پزی چیری بپزه جوری که استخوناش هم نرم بشه بعد یا میکسش کن یا تو مخلوط کنی چیزی بریز بذار قشنگ له بسه و بعد به صورت قالبی تو این جا یخیها یا هرچی که بشه به شکل قالبی فریزش کرد بریز بذار تو فریزر هر وقت خواست غذا درست کنه ورداره یکی دو تا بندازه توش اینجوری قشنگ همه غذاهاشون مقوی میشه و برا بدنشون خوبه ! 
قربونت برم سمیه جونم ایشالا تو و بقیه هم همیشه شاد باشید و بی غم و همه مشکلاتتون حل بشه و بی غصه روزگار بگذرونید خواهر 
می بوسمت الیار جونمو ببوووووووس 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی